Tuesday, February 25, 2014

Oldun Mu 49?



oldun mu 49 1






Bugün annemin doğum günü :) Japonya'da 6 Ocak oldu bile :)


Bu Japonya'da ikinci yaş alışın.


İnşallah kutlu, mutlu ve uğurlu olur :)






Geldiğinden beri mutfak yükümü aldın üzerimden!


Teşekkür ederim.


Bir de üzerine grip olduk karı-koca onun da üstesinden geldin.


Ya da elinden geleni yapıyorsun diyelim!


Annem iyi ki varsın :)


Her zaman yanımda olduğuınu biliyorum ama gerçek anlamda yanımda olman çok daha güzel :)






Yarın sabahtan bütün günü anne-kız günü yapmak planımdı ama yanağımda çıkan şey yüzünden klinikte geçirmek zorunda kalacağız!


Ne marazmışım ben ya :(


Salı gününü anne kız günü yapalım mı?


Ne dersin?






Seni çok seviyorum 






İyi ki doğdun 


iyi ki varsın :)






Geçen sene dediğim şey bu sene de geçerli.


Hayır anne sen 49 oldun diye ben 29 olmuyorum :)


Ben hala 28'imin baharındayım.


Yapma 


ne olur bunu bana yapma :)










Annemin 2009'daki doğum günü için buraya tık tık 







No comments:

Post a Comment