Saturday, March 8, 2014

Good Reads ve 2014 okuma hedefim



good reads ve 2014 okuma hedefim 1


Good Reads sitesini biliyor musun? kitap kurtları için bir veri tabanı. Bir profil oluşturursun sonra başlarsın okuduğun kitapları, okumak istediklerini ve şuanda okuyor olduğunu oraya kaydetmeye. Hatta senelik bir hedef de koyabilirsin kendine. 






Facebook ya da twitter hadi ikisi de yoksa eposta adresinle profil oluşturabilirsin. Aynı kitabı okuduğun kişilerin o kitap hakkındaki eleştirilerini ve o kitaba kaç yıldız verdiklerini görebilirsin. Arkadaş listesi oluşturabilirsin kendine. Bir sürü faydası var.


good reads ve 2014 okuma hedefim 2


Bence en güzeli hedef koyma kısmı. İnsanı motive ediyor. Ben kendime 53 kitap hedefi koydum. Çok kitap okumak istiyorum bu sene. Gerçi bazılarına bakınca benim hedefim pek mütevazı kalıyor. 100 kitap hedefleyenler var. 






Ocak ayında 5 kitap okudum. programın 1 kitap ilerisindeymişim. kaldı 48 :)






Bu ay kendi arkadaş grubumla bir Yusuf Atılgan-Aylak Adam'ı okumaya karar verdik. 3 hafta okuyup 4. hafta kitap üzerinde konuşacağız. Kitap Kardeşliği ile de Jack London-Martin Eden okuyacağız. 2 kitap şimdiden cepte:)






*****************


Bu blogda ADSIZ yorumlar onaylanmaz. Herhangi bir gmail hesabı/blogu olmayan okuyucular Yorumlama biçimi kısmında Adı/URL'yi seçip URL kısmını isterse boş bırakarak sadece adlarını yazıp yorum bırakabilirlerse çok sevinirim.


No comments:

Post a Comment