Tuesday, March 4, 2014

Hayali Alışveriş... Ne Güzel :))


Bir alışveriş sitesi... Timzowood...

Hayali alışveriş yapması pek zevkli oldu :)

Bahçeye bu masayı aldım :))


hayali alisveris ne guzel 1
Bahçe kapısının yanına bu sehpayı aldım, telefonu koydum üzerine :))


hayali alisveris ne guzel 2
Bu rafı mutfağa aldım :))


hayali alisveris ne guzel 3
Bu tabaklığı da mutfağa aldım :))


hayali alisveris ne guzel 4
Bu dolabı oturma odasına,


hayali alisveris ne guzel 5
Bu dolabı da salona aldım :))


hayali alisveris ne guzel 6
Bunu başucuma aldım :))


hayali alisveris ne guzel 7
Bu dolaplardan üç tane hobi odama aldım :))


hayali alisveris ne guzel 8
Kendime bu yatağı aldım :))


hayali alisveris ne guzel 9
Banyoya bu rafları aldım :))


hayali alisveris ne guzel 10
Ayyy... çok mu para harcadııım :))

Ama hepsi de güzel değil miii :))

Eh... almış kadar oldum işte :))

hayali alisveris ne guzel 11

No comments:

Post a Comment